Skip to content

Advies en inzicht

PenninQ geeft verhuurders advies en inzicht

Huurverhoging, betalingsachterstanden, onderhoudsmeldingen en huuradministratie: als verhuurder heb je veel zaken bij te houden, te regelen en uit te zoeken. Zeker als je meerdere woningen of bedrijfsruimtes verhuurt. Dan is het belangrijk om overzicht te houden. Je kunt ook altijd in onverwachte situaties belanden, waarin je niet precies weet welke keuze je het beste kunt maken.

Daarom zijn wij er. We geven je persoonlijk en deskundig advies, en zorgen bovendien dat je altijd inzicht en overzicht hebt in je verhuurbeheer. Zo maken we jouw leven als verhuurder een beetje makkelijker. En dat nemen we heel serieus.

Voor kleine én grote verhuurders

PenninQ is er voor iedere verhuurder. Van een particulier met één of twee appartementen tot beleggingsfondsen, institutionele of vastgoedbeleggers en verhuurders van bedrijvenverzamelgebouwen.

  • Geen zorgen meer of de huur wel wordt betaald
  • Altijd een overzichtelijke en bijgewerkte administratie
  • Meldingen van huurders worden automatisch doorgezet
  • Standaard huurcontracten, pandlijsten en handige overzichten
  • Optimaal rendement uit je onroerend goed

Advies en inzicht van PenninQ

Benieuwd hoe PenninQ jou ontzorgt? Of wil je meteen beter inzicht in je verhuurbeheer?