PenninQ is het aanspreekpunt voor je huurders
Kies je voor PenninQ Pienter? Dan kunnen jouw huurders via hun eigen MijnPenninQ meldingen doen, bijvoorbeeld van een lekkende kraan. Dit wordt meteen doorgezet naar de partij met wie jij een onderhoudscontract hebt. Zij handelen de melding verder af.
Wij zorgen dat alle meldingen netjes worden bijgehouden, zodat jij altijd een up-to-date overzicht hebt. In MijnPenninQ vinden huurders bovendien hun openstaande bedragen en kunnen ze online meteen de huur betalen via iDEAL.
Jaarlijkse huurverhoging
Ook bij PenninQ Pienter: automatische huurindexatie aan de hand van de CPI (consumentenprijsindex). Uiteraard voeren we niet alleen de huurprijsindexering door, maar brengen we je huurders ook netjes op de hoogte. Lees meer over automatische huurprijsindexatie.
Meerdere talen
Heb je buitenlandse huurders? Geen probleem: we spreken Engels, Duits, Pools, Frans en Spaans. Je huurders kunnen zelf aangeven welke taal ze spreken, zodat we elkaar altijd goed begrijpen.
Waarom kiezen verhuurders voor PenninQ?
Een van onze klanten, eigenaar van een vijftal panden, was steeds het overzicht kwijt: wie had er nou al wel betaald en wie nog niet? In een ander geval waren de panden familiebezit, en had de eigenaar geen tijd om zich met de administratie bezig te houden. Weer een andere verhuurder woont in het buitenland en zocht een lokale partij die er dichter op zit. Of denk aan het appartement van een studerend kind, dat je na het afstuderen aanhoudt om te verhuren. Dan is het wel zo fijn als iemand anders namens jou het contact met de huurder regelt.